lauantai 10. toukokuuta 2014

Liisa evoluution ja lääketieteen ihmemaissa

Liisa Ihmemaassa - curioser and curioser!
Schrödingerin kissa ja kaikki
kuva Failforward Files
Evoluution ihmemaa ja lääketieteen ihmemaa ovat samanlaiset.

On toki ateistisia lääkäreitä, joiden mielestä ihminen on nyt vain tälleen kasaantunut läjä ainetta ja energiaa. Reinikainen kertoo olleensa aikoinaan ateistinen lääkäri.

Mutta kiitos Jumalan, on myös Suomen Kristillinen Lääkäriseura ry.

Molekyylibiologit saavat paremmin rahoitusta lääketieteen projekteihin kuin esihistorian eliöiden jäänteiden tutkimukseen.

Psalmi 139:14 sanoo “Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.”

Lääketiede osoittaa menetelmillään, miten totta tämä on, "minä olen ihme".

Raamattu sanoo, että Israelin Jumala on luonut kaiken syvällisellä viisaudella.

Evoluutiobiologia osoittaa, miten totta tämä on elämän kohdalla.

Mutta usko ei ole jokamiehen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti