sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Jäähyväiset Nettiruukulle



  view-source:http://www.mangusti.com/Nettiruukku/mangustipic/nettiruukku_otsikko.jpg

  Näillä sanoilla päätän tehtäväni Nettiruukun alustajana, johon minut jo vuosia sitten kutsuttiin.

    Kiitän Fonticuluksen hallitusta kärsivällisyydestä ja ylläpitoa luottamuksesta!

    Toivotan nettiruukun raamattupiirille Jumalan siunausta uusien alustajien ammentaessa Raamatun syvistä lähteistä raikasta Elämän Vettä.

    Toivotan Jumalan Sanan valoa esikoislestadiolaisten hengelliseen ja maalliseen elämään.

    Toivotan kaikille nettiruukun lukijoille hyvää pääsiäistä!

    Elämä voitti jo.

    Kristus nousi kuolleista, kuolemallaan kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän antoi.
    (Virsi 90)

     

    Erityisesti tahdon kanssanne kiittää ja ylistää Isää Jumalaa, joka antoi rakkaan ainoan Poikansa syntyä maailmaan kärsimyksiin ja kuolemaan, niin että saisimme elämän valkeuden ja saisimme elämän, joka alkaa täällä jo maitten päällä ja jatkuu iäti taivaassa!

    Jumalan Sana, Totuuden Henki, Isän Jumalan armo ja rakkaus olkoon meidän kanssamme nyt ja iankaikkisesti.


    Agnus Dei, Jumalan Karitsa
    joka pois otat maailman synnin

    armahda meitä

    miserere nobis

    anna meille rauha

    dona nobis pacem

    Aamen

2 kommenttia:

  1. Ihmettelen, ettei kukaan ole kommentoinut tähän mitään. En tiedä onko sitä tehty nruukussa. Ennen sieltä siirtyi kaikki kirjoitukset tänne, ehkä ei enää?

    Yhtä tärkeää, kuin Kristuksen syntyminen, kärsiminen ja kuolema ja kuoleman voittajana nousemin kuoleman haudasta, on nouseminen taivaaseen, sillä ellei hän olisi noussut sinne, ei Hän olisi lähettänyt Pyhää Henkeä. Ilman tätä Henkeä, ei olisi myöskään elämän vettä, jota ei tarvitse ammentaa raamatun syvistä lähteistä, vaan se on jokaisen elävän kristityn kielen alla. Se ei ole missään korkealla saavuttamattomissa, sillä se virtaa niin alhaalla, kuin temppelin kynnyksen alta:

    Hesekiel 47
    1. Ja hän vei minun jälleen templin oven eteen, ja katso, siellä juoksi vesi templin kynnyksen alitse itään päin; sillä templin ovi oli itään päin; ja vesi juoksi templin oikialta puolelta lounaaseen päin, alttarin ohitse.
    2. Ja hän vei minun ulos pohjoista porttia päin, ja vei minun ympäri sitä tietä ulkoisesta portista itään päin; ja katso, vesi juoksi oikialta puolelta sieltä ulos.

    Se vuotaa Jumalan sa karitsan istuimesta:

    1. Ja hän osoitti minulle puhtaan elämän veden virran, selkiän niinkuin kristallin, vuotavan Jumalan ja Karitsan istuimesta.

    VastaaPoista
  2. En nyt ymmärrä miten Hesekiel 47 liittyy nimenomaan tähän pieneen tekstiini?

    VastaaPoista