lauantai 17. maaliskuuta 2012

Late Johanssonin todistus



    - Mut vetää aina nöyräksi se, kun mä mietin tuolla kopissa, että mistä mä tulen. Ja se kontrasti siihen, mihin mä olen menossa, selvästi liikuttunut Johansson aloitti puheensa.

    - Mihin mä olin menossa, se muistuu useinkin mieleen. Olin menossa kadotukseen. Nyt mä olen menossa taivaan kirkkauteen sitten kuin aika jättää, hän jatkoi.

    Johansson sai puheensa aikana useaan kertaan valtavat aplodit. Yleisö säesti hänen puhettaan myös lukuisilla "aamen"-huudoilla. Johansson kertoi puhuvansa lavalla siksi, että hän uskoo esimerkin voimaan.

    - Piti 46-vuotiaaksi elää, ennen kuin ymmärsi, mikä elämässä on tärkeintä. Se on se, mikä suhde elämässä on Jeesukseen.
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012031615333778_uu.shtml

    

    Kiitos, Herra Jeesus, että olet tämän ihmisen ottanut omaksesi.
    Aamen.

    --
    Nettiruukun keskusteluihin näemme tässä, kuinka Late vastaa kysymykseen "miksi sinut on pelastettu"

    "Että saisin iankaikkisen elämän"

    vaan eipi jäänyt sinne elinkautisvangin selliin mukavasti lusimaan, vaan lähti sieltä koko maailman eteen kertomaan silmät kyynelissä Hänestä, jonka luona muutos on mahdollinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti