keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Suomalainen uuspakanuus

natseista kirjoittaessani sanoin, ettei ateismi ole Perkeleen varsinainen ase.

ateistit ovat usein varsin hyvin perillä eri uskonnoista, pohtivat asioita rehellisesti, etsivät totuutta ja ovat monasti myös nöyriä ja suhtautuvat toisella tavalla uskoviin kunnioittavasti.

toiset vähemmän kunnioittavasti ja onhan toki taistelevia ateisteja nähty ja koettu, joiden tavoitteena on kaiken uskonnon kitkeminen pois ihmisyhteisöstä.

mutta niin tai näin, ateistit ovat vähemmistö, koska uskonnollisuus on ihmiselle biologinen ominaisuus.

Sielunvihollinen on hyvin etevä ja osaa toki käyttää ateismia ja sen järkeilyjä tuhotakseen ihmisten uskoa Jumalaan.

sillä Jumala on uskonasia.

osaahan se kietoa verkkoihinsa esikoisetkin, jotka pyhää elämää etsivät ja niin tahtovat olla Jumalan lapsia.

joten Saatana tarjoilee tuollaista natsien tapaista coctail juomaa, johon sisältyy uskonnolliset arvot, uskonnollisen ihmisen ymmärtäminen, jopa ihmeitä ja suuria tunnustekoja, jos tarvis on.

vaihtoehtoista uskontoa Kristuksen opille.

näinhän jotkut vapaa-ajattelijatkin ovat huomanneet ja neuvovat, usko iloisesti mitä tahansa paitsi kirkon uskoa.



Suomalaisella uuspakanuudella en tarkoita paluuta vanhaan suomalaiseen pakanuuteen eli luonnonuskontoihin.

toki on Suomessa joitain ihmisiä, jotka siihen suuntaan ovat kulkeneet ja etsivät uskonnollisia kokemuksia sieltä.

Sellaista pakanuutta on yllättävän voimakkaasti Eestissä, jossa se on saattanut olla myös kansallisuuteen liittyvä asia Hansa-kauppiaiden ja muiden tyrkyttäessä kristinuskoa sotilaallisesti alistetuille virolaisille.

mutta tämä ei ole Eestissä siis "uuspakanuutta" vaan vanhojen aidosti balttialaisen uskontojen säilymistä nykyaikaan.

samaa on norjalaisten paluu Thorin luo tai druidien uskonnon virvoittaminen Englannissa.

vanha tulee takaisin ja Kristus saa mennä menojaan.



Suomalaisella uuspakanuudella tarkoitan sellaista uskonnollisten käsitysten ja maailmankatsomuksellisen aineksen puuroa, jota natsien ideologia edusti äärimmäisenä esimerkkinä.

sille on omianista "jälki-kristillisyys" eli suomalaiset, jotka ovat olleet aikansa kristittyjä, luopuvat tästä uskonnosta ja omaksuvat uuden arvomaailman ja uudet jumalat.

kuten sanottu, en tarkoita tällä ikivanhaa ateismia, joka tunnetaan jo muinaisesta Kreikasta - sehän oli syytös, jonka seurauksena Sokrates tuomittiin kuolemaan.

kyseessä ei ole yhtenäinen ilmiö, ainakaan vielä, jota johtaisi ammattimainen valehtelemiseen erikoistunut valtion propagandaministeriö, totuusministeriö omaa Pravdaansa julkaisten tai Sturm sitä tai tätä lehteä.

kyseessä on valheen isän aktiivinen toiminta, joka on tänään paremmin taas valkoisen lumen peitossa, kun se retkahti niin paljaasti näkyviin 1930-luvun Saksassa.



natsien monimuotoinen coctail sisälsi vahvan annoksen montaa eri asiaa, ja oli ilmeisen vastustamaton.

eksytys jota kristittyjen oli vaikea tunnistaa ja torjua

mukana oli niin paljon hyvää, uutta, modernia, järkevää ja kansallistuntoon ja kansallisvelvollisuuksiinkin vetoavaa.

historian karmein valtio-hirviö näytti aluksi hyvin uljaalta jalolta Kaarle Suuren ratsulta, joka jätti kansleri Otto von Bismarckinkin varjoonsa.

suomalainen uuspakanuus on samanlaista tappavaa myrkkyä, joka näyttää apteekin hyllyn terveystuotteelta, hygieniseltä ja järkevältä ja ihmisille hyödylliseltä.



mistä siis tämän hengen tunnistamme oman kansamme elämässä ja kulttuurissa?

ja kun sen tunnistamme, voimmeko sitä vastustaa, kun se sellaisella joukkovoimalla vaikuttaa?

kristitty saattaa ajatella, että tuohan on helppoa - luopumusta seuraava uuspakanuus suosii syntiä ja tunnistan sen helposti näin.

olisipa se niin helppoa!

mutta kun asia on juuri päinvastoin.

tämä henki on siveä ja vanhurskas ja kuin valkeuden enkeli - torjuu jyrkästi synnin paheet, selkärangattoman lurjustelun, huvien ja nautintojen etsimisen, homoilun, alkoholin, tupakan ja muut paheet.

aidon uuspakanuuden tuntomerkkeihin nimenomaan kuuluu ihanteellisuus ja aatteellisuus, vetoaminen ihmisen hyviin ja uskonnollisiin piirteisiin.


natsien esimerkistä löydämme muutaman tuntomerkinm jotka näyttävät kuitenkin sen hännän vilahduksen sieltä häikäisevän valkoisen puvun alta.

tämä henki on rakkaudeton ja halveksii pehmeitä arvoja. poliittisen ja taloudellisen elämän ankarat realiteetit ovat sen heiniä, järkevä yhteiskunnallinen työ asioiden hoitamiseksi ja ratkaisemiseksi.

tämä henki on monimuotoinen, synkretistinen, ja pyrkii tuomaan monia erilaisia ihmisiä yhteen riippumatta heidän poliittisista tai uskonnollisista taustoistaan. Jokaiselle jotain - periaate massaliikkeen luomiseksi.

tämä henki halveksii heikkoutta ja pitää sitä edistyksen, kehityksen, kasvun ja terveen tulevaisuuden esteenä.


uuspakanuus ei ole rauhan liike eikä greenpeace laiva vaan se ihailee voimaa ja väkivaltaa, aseita, kansainvälisiä sotilasliittoja, panssarien ja sinkojen voimaa.

rauhan aikana tämä henki edustaa rautaista kuria, yhdenmukaistamista, erilaisuuden karsimista sieltä, missä se vie pois hengen johdosta.

tämä henki sallii kaikkien keinojen käyttämisen asioiden edistämiseksi, aitoon jesuiittojen tyyliin - jos lopputulos on hyvä, kaikki keinot ovat sallittuja.

tämä henki on itse valheellinen ja jollain tavalla hämärä ja vaikeasti tutkittava.

tämä henki edustaa totuutena valheita.

Saksan kansalle syötettiin tieteellistä rotuoppia, sosiaalista darwinismia, jossa karsitaan pois heikot elementit ja jalostetaan, karaistaan super-ihmisiä.

saksan kansalle syötettiin näin tieteen nimissä hevonpaskaa. koska se oli niin hienon näköistä, se herätti luottamusta.



en kirjoita tässä mitään pamflettia kevään vaaleihin, en perussuomalaisten puolesta tai kristillistä liittoa korostaen tai kokoomusta kehuen tai demareista innostuneena...

tähtään syvemmälle, poliittisen elämän taustalla vaikuttaviin henkivaltoihin - joista moni normaali suomalainen ei mitään halua tietää vaan naureskelee koko ajatukselle.

poliittisesti riippumattomana koetan hahmotella uuspakanuuden - siis Kristuksesta luopumisen jälkeisen uskonnollisen moraalin ja etiikan mahdollisia hedelmiä.


koska ihminen ei ole Jumalan kuva, vaan sattumanvaraisen maapallolla kehittyneen elämän eräs tuote, ihmistä voidaan myös hyödyntää luonnon kiertokulussa.

Abortti voidaan tehdä aina, kun on odotettavissa jollain tavoin vaikeammin vammautunut sikiö. Uuspakanallisessa Suomessa ei tarvita mongoloideja, vaikka tiedämme kuinka ihania ihmisiä he ovat, ei henkisesti vajaa-älyisiä, jotka saattavat koko ikänsä elää lapsen kehitysasteella ja ovat näin hyödytön rasite terveille.

Abortti voidaan tehdä myös sosiaalisista syistä, kun äiti ja isä ovat tilanteessa jossa lapsen hoitamisesta olisi suuri rasite, tai äiti ei lasta halua tms. Sikiöllä ei itsellään ole mitään sen suurempaa arvoa tai merkitystä.





Koska uuspakanallisessa Suomessa elämä ei ole Jumalan lahja, vaan jokin tieteelle vielä tuntematon luonnontuote (kohta NASA kertoo elämästä lisää!)

eutanasia eli armokuolema voidaan tietenkin myöntää sitä haluavalle kroonisesti sairaalle. toivoa paranemisesta ei ole ja tauti voi olla hyvin tuskallinen tai ruumiin ja hengen toiminnot särkevä, joten kuolema on järkevä vaihtoehto.

eutanasian rinnalle tuodaan yhteiskunnan määräämä armokuolema, joka annetaan vaikka kroonisesti sairas ei sitä pyytäisikään. Tämä säästää huomattavia summia terveydenhuollon korkeista kustannuksista, sillä hitaasti kuolevan ylläpito on kallista puuhaa niin omaisille kuin yhteiskunnalle.

perustetaan lautakuntia tai oikeusministeriön ohjaama kunnallinen lautakunta, jossa päätetään kuka elää ja kuka joutaa kuolemaan pois yhteiskunnan rasittajana.



jossain vaiheessa tulevaisuudessa saattaa käydä kestämättömäksi suomalaisen yhteiskunnan vinoutunut ikärakenne

pienet ikäluokat kantavat harteillaan suuria ikäluokkia, jotka vanhenevat, vaativat korkeita eläkkeitä ja kunnollisia hoitopaikkoja ja kaikkea muuta kallista itselleen.

eivät nuoret ikäluokat jaksa loputtomiin veroin ja muuten pitää yllä vanhusten suurta ja kallista kastia.

uuspakanallisessa Suomessa tällainen hyödyttömien vanhusten ylläpito on myös taloudellinen rasite ja vähentää maamme kilpailukykyä globaaleilla markkinoilla, tuotantoon menevät varat kulutetaankin suurten eläkeläisjoukkojen tuottamattomaan ja kalliiseen ylläpitoon.



vanhuksia ohjataan näin vapaaehtoiseen mielyttävään kuolemaan.

näissä kuolemanhuoneissa he saavat katsella kauniita kuvia ja kuulla musiikkia ja nukkua pois rauhassa.

kuolemansa jälkeen heidän ruumiinsa ohjataan käsittelyhuoneisiin, joissa niistä tehdään ravitsevia vihreitä pyöreitä leipiä.

uuspakanallisessa Suomessa ei toki kaupan hyllyillä kerrota, mistä tämä edullinen ja terveellinen uusi ruokalaji on tehty.

kultahampaat, kultasormukset, tekotukat, tekohampaat, hiukset ja muut taloudellisesti hyödylliset osat otetaan näistä ruumiista talteen ennen käsittelyä.



yhteiskunnan turvallisuus ja kaupunkiemme katujen rauha on tietenkin tärkeä asia ja uuspakanuuden Suomessa valtiovalta käyttää tehokkaita keinoja kansalaisten hyväksi.

toistuvia rikoksen uusijoita, himomurhaajia ja muuten parantumattomia vaarallisia rikollisia, ei kannata vuosikausia säilyttää kalliissa vankiloissa, vaan heidät voidaan myös tuomarin päätöksellä ja valamiehistön valinnalla lähettää työstettäviksi ravinnoksi muille ihmisille.

liian lempeä vankeinhoito järjestelmä ja kakun jakaminen muutenkin suosivat rikollisuutta, ja uuspakanallisessa Suomessa otetaan käyttöön järeämmät rikollisten teloitustavat varoitukseksi muille.



kuten jo muinaiset roomalaiset tiesivät, kansa vaatii tyytyväisyyteensä vain kahta asiaa - leipää ja sirkushuveja.

uuspakanallisessa Suomessa ei tarvitse vain tyytyä videoihin ja elokuviin, vaan on mahdollista - pääsymaksun maksamalla - lähteä seuraamaan uuden ajan gladiaattoreiden taistelua kehässä tai areenalla.

takana ovat amerikkalaisen painin valheelliset tuskanhuudot ja heitot ja sovitut tulokset, takana ovat jääkiekkotuomareiden vihellykset pahoista taklauksista.

nyt taistellaan tosissaan, ja ihmisen veri lentää kanveesiin, häviäjä surmataan ja jääkiekon maaottelustakin kannetaan pelaajien ruumiita.

kansa viihtyy ja maksaa saadakseen nähdä tätä huvia, kun toinen ihminen lyö toista.



uuspakanallinen Suomi pitää tietenkin huolta poliisivoimien lisäksi puolustusvoimista.

tarvitaanhan uskottavaa puolustusta Suomen kansalle, joka läpi historiansa on saanut kärsiä valloittajien jaloissa ja vieraiden komennosta.

taakse jäävät pohdinnat maamiinoista ja ydinaseiden tai neutronipommien haitoista. nyt tarvitaan uskottavia puolustusvoimia, ja kyllä pienikin maa pystyy suuriin tekoihin - onhan siitä näyttöä maamme historiasta.

simputus palautetaan alokaskoulutukseen karaisemaan mopoja miesten maailmaan. tehokkaan taistelun periaatteita opetetaan huolellisesti ja ammattitaidolla ja sotapoikien ajatusmaailmaankin koetetaan vaikuttaa niin että maallamme on henkisesti luja uskottava ja vihollista huolestuttava armeija.


uuspakanallinen Suomi on sangen suvaitsevainen kaikenlaista uskonnollisuutta kohtaan eikä aseta rajoituksia, paitsi niille ryhmille, jotka ovat yhteisön kannalta vahingollisia.

tämä henki pitää kuitenkin huolen siitä, että kristinusko ja juutalaisuus todetaan varsin harmillisiksi.

on monia eri tapoja, jolla valtiovalta voi käyttää mitä kirkosta on jäljellä noina päivinä kristittyjen hallitsemiseksi ja heidän äänensä vaimentamiseksi.

pakanuus on näet kaikkea muuta, paitsi juutalais-kristillistä perinnettä.

kaikki muu on hovikelpoista ja hyvää.



Marjatta, matala neiti,
etsi suolta poikoansa.

Poika suolta löyettihin,
tuolta tuotihin kotia.

Siitä meiän Marjatalle
kasvoi poika kaunokainen.

Ei tieä nimeä tuolle,
millä mainita nimellä.
Emo kutsui kukkaseksi,
vieras vennon joutioksi.

Etsittihin ristijätä,
katsottihin kastajata.
Tuli ukko ristimähän,
Virokannas kastamahan.

Ukko tuon sanoiksi virkki,
itse lausui, noin nimesi:
"En mä risti riivattua,
katalata kastakana,
kun ei ensin tutkittane,
tutkittane, tuomittane."

Kenpä tuohon tutkijaksi,
tutkijaksi, tuomariksi?

Vaka vanha Väinämöinen,
tietäjä iän-ikuinen,
sepä tuohon tutkijaksi,
tutkijaksi, tuomariksi!



Vaka vanha Väinämöinen
tuop' on tuossa tuomitsevi:
"Kun lie poika suolta saatu,
maalta marjasta si'ennyt,
poika maahan pantakohon,
marjamättähän sivulle,
tahi suolle vietäköhön,
puulla päähän lyötäköhön!"



Ukko risti ripsahutti,
kasti lapsen kapsahutti
Karjalan kuninkahaksi,
kaiken vallan vartijaksi.



Siitä suuttui Väinämöinen,
jopa suuttui ja häpesi.

Itse läksi astumahan
rannalle merelliselle.

Tuossa loihe laulamahan,
lauloi kerran viimeisensä:
lauloi vaskisen venehen,
kuparisen umpipurren.

Itse istuvi perähän,
läksi selvälle selälle.

Virkki vielä mennessänsä,
lausui lähtiellessänsä:

"Annapas ajan kulua,
päivän mennä, toisen tulla,
taas minua tarvitahan,
katsotahan, kaivatahan
uuen sammon saattajaksi,
uuen soiton suorijaksi,
uuen kuun kulettajaksi,
uuen päivän päästäjäksi,
kun ei kuuta, aurinkoa
eikä ilmaista iloa."



ja niinhän siinä on käynyt kuin lapsen kastamisesta kiivastunut vaka vanha Väinämöinen lausui.

Suomen kansa on sellaisen pyöreät 800 vuotta Kristuksen seurassa kulkenut.

vaan nyt on koittanut aika Marian ja poikansa veneillä muualle ja uuden taikauskosta vapaan kirkkaan pakanuuden ajan koittaa kansallemme!

"Annapas ajan kulua,
päivän mennä, toisen tulla,
taas minua tarvitahan,
katsotahan, kaivatahan
uuen sammon saattajaksi,
uuen soiton suorijaksi,
uuen kuun kulettajaksi,
uuen päivän päästäjäksi,
kun ei kuuta, aurinkoa
eikä ilmaista iloa."


...................
ruumiiden hyötykäyttö ravintona (maapallon yleisin proteiinin ym lähde) ja aktiivinen eutanasia lienevät vielä tulevaisuuden asioita...

mutta uuspakanuuden lääketieteellinen maailma löytyy sieltä, missä juutalais-kristillisestä ihmiskuvasta on luovuttu ja ihmistä voidaan käyttää tutkimuksen kohteena ja välineenä.

koska juutalaisilla, romaneilla ja muilla parasiiteilla ei ollut natsien pakanuudessa ihmisarvoa, heitä käytettiin lääketieteellisissä kokeissa.



moni muistaa nimen Josef Rudolf Mengele (1911-1979), joka tuli tunnetuksi ihmisillä tekemillään kokeilla Auschwitzin keskistysleirillä.

Kun nämä epäihmiset kohta kuitenkin kaasukammiossa surmataan ja uunissa ruumis poltetaan, niin käytetään nyt hyödyksi miten voidaan.

ja voitiinhan sitä.

saksalaisen lääkärin huoneen seinällä oli kuin perhoskokoelmana erivärisiä ihmisten silmiä. häntä kiinnostivat kaksoset - voidaanko lapselta ottaa silmä ja panna se toisen lapsen päähän, jonka silmä on poistettu?

mielenkiintoinen kysymys

entä jos tuikkaan väriainetta lapsen silmään, tuleeko siniseksi?

kerran hän sai kuulla että hänen kokeisiinsa varatuilla naisilla oli hiuksissaan täitä - eihän sellainen sovi, ja kaikki lähetettiin kaasukammioon - 750 epäihmistä.



Valkotakkiin pukeutunut Mengele seisoi usein Auschwitzin laiturilla ja valikoi kiinnostavia yksilöitä.

sanotaan, että hän kerran veti seinään viivan 150 cm korkeudelle ja joka ei siihen yltänyt lähetettiin suoraan kaasukammion jonoon.

1943 hän kokeili naisilla kaikenlaista sterilointia ja shokkihoitoa ja elinten siirtoa. useimmat näistä kuolivat siihen paikkaan tai tulehduksiin.

ihmisten käsi - olisihan tuo hyvä jos sotilaalle voitaisiin pistää uusi käsi räjähdyksessä silpoutuneen sijalle. otetaas tuosta kaksi epäihmistä ja kokeillaan, kuinka käy.

Mengele onnistui välttämään kaikki yritykset saada hänet vastuuseen rikoksistaan, ja hän kuoli latinalaisessa Amerikassa 1979.


suomalaisessa uuspakanuudessa voidaan kulkea samaa tietä, koska ihminen ei ole Jumalan luoma vaan sattuman tulos - yksi eliömuoto siinä missä sammakkokin.

sikiölle tehdään kokeita

abortista jääneille jäännöksille tehdään kokeita

ja yhteisen hyvän vuoksi voidaan sitten jatkossa valita erilaisia ihmisiä kokeilemaan lääkkeitä ilman pitkiä ennakkotestejä eläimillä

eläimiähän mekin olemme



olenk jo muistanut kertoa että uuspakanuuden henki on valheen henki.

ei se ole totuudesta kiinnostunut, päin vastoin.

ei Mengele mikään lääketieteen arvokkaita kokeita tehnyt tutkija ollut

mielipuolisen raaka ihmisten raatelija hän oli, ihmishirviö joka olisi tullut hirttää heti kun kiinni saatiin.

keskistysleiristä selvinnyt Alex Dekel kertoo:



"En ole koskaan hyväksynyt väitettä, että Mengele olisi itse uskonut tekevänsä vakavaa työtä - ottaen huomioon miten huolimattomasti hän toimi. Hän vain käytti valtaansa. Mengele pyöritti teurastamoa - suuria leikkauksia tehtiin ilman nukutusta. Kerran näin vatsan leikkauksen - Mengele otti vatsasta kappaleita ilman anestesiaa. Toisen kerran sydän leikattiin irti, taas ilman anestesiaa. Se oli kauheaa.

Mengele oli lääkäri joka oli tullut hulluksi saamastaan vallasta. Kukaan ei koskaan kysynyt häneltä mitään vastuut, miksi tämä kuoli? miksi tämä menehtyi? Potilailla ei ollut merkitystä.

Hän oli tekevinään kokeitaan tieteen nimissä, mutta se oli vain hulluutta"

Alex Dekel
englantilainen wikipedia


3000 kaksosta kävi Mengelen kokeet läpi, 100 jäi henkiin.

kaksi poikaa ommeltiin yhteen "siamilaiset kaksoset" ja toisiinsa kudotut kädet menivät kuolioon.

yhtenä yönä hän haki 14 pientä romanilasta työhuoneeseensa, asetti heidät lepäämään marmoriselle työpöydälleen ja surmasi jokaisen pistämällä kloroformi piikin sydämeensä ja alkoi saman tien leikellä lasten ruumiita.

uuspakanuus on valheellista, koska se on luopunut totuudesta ja mielistynyt valheeseen.

henki tietysti väittää päinvastoin - kristityt ovat valheeseen uskovia ja pakanuudessa on totuus.

on oltava tarkkana. eksytys on suuri.



Hoosianna! Oi Herra auta, anna pelastus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti