sunnuntai 20. kesäkuuta 2010

Eroanko?

kuviteltu keskustelu tästä aiheesta, saako erota:

Rouva: elämäni mieheni kanssa on niin raskasta, hän alistaa minut nurkkaan, ottaa palkkani, ei osoita lainkaan rakkautta, meillä on yksi pieni lapsi, joka pelkää isäänsä, aivan vapisee. ei tämä ole elämää.

Rouva: en jaksa tätä enää, mieluummin lapseni kanssa vaikka yksin. uskon Jeesukseen, en tahdo erota Jumalan tahtoa vastaan.

Rouva: kirjoitat, että ottaisin mallia apostolin vapaudesta Jumalan Hengen johdatuksessa, enkä lain kirjainta lukien. mutta apostoli on eri asia, minä olen vaan tavallinen suomalainen.

Mikko: apostoli Paavali on täällä juuri sinua varten. että saisit oppia paremmin tuntemaan Luojasi.

Rouva: mitä minun sitten pitäisi tehdä?

Mikko: kysy Herralta Jeesukselta

Rouva: oletko sinä aivan pöljä. miten minä voisin Jeesukselta kysyä? mitä Jeesus opettaa avioliitosta on Raamatussa kirjoitettuna.

Mikko: Jeesus on tullut tänne juuri sinua varten. sitä varten että sinulla olisi elämä ja yltäkylläisyys. eikö Hän siis tässäkin asiassa sinua auttaisi?

Rouva: olen minä rukoillut.

Mikko: ja apu on totisesti tulossa.


Pyydä niin paljon saat, etsi niin löydät tien.
Kolkuta niin ovi aukee, se sullekin avataan.
Sillä Jumala ei muutu,
vaan Hän vastaa rukouksiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti